Zapo'nun Profesyonelliği(!)


Bursaspor'a gider gitmez de; buraya geldiğim için çok mutluyum, çok iyi bir taraftarımız var gibi açıklamaları olmuştu. Bu gecede golden sonraki abartılı sevinci de onun ne kadar profesyonel olduğunu gösterdi.

Oysa geçen sene maçlardaki hırsı, isteği, gol sevinçleri ve şampiyonluk kutlamalarındaki içten hareketleriyle onun da bizden biri olduğunu sanmıştık. Hatta gönderildiğinde üzülmüştük bile ama bu gece anladık o hareketlerinin yapmacık olduğunu.

Bu maçtan sonra rahatlıkla söyleyebilirizki "İçimizde ölen biri var"

4 yorum:

Ömer dedi ki...

Benim gibi dusunen biri oldugu icin cok mutluyum.

Zapo'yu artik o kutsal formayi giyerken gormek istemiyorum.

stalker dedi ki...

bence tam tersine; adam ekmek yediği yer için terinin son damlasına kadar savaşıyor, mücadele ediyor.adı bjk, bursa, udinese fark etmez.

ha gol sevinci abartılıydı ama samimiydi de. yoksa dönüp de tribünü alkışlamazdı, tahrik eder giderdi. 1 sene oynamış bir yabancıdan taraftar gibi, bizim gibi davranmasını bekleyemeyiz sonuçta. ağırbaşlı olsaydı iyiydi tabii, ama gönülden silinecek bir yamuğunu görmedim ben.

Adsız dedi ki...

dediğinz gbi hırslı istekli ve güzel oynıyan bir adamı gönderirseniz.. o adam gol atmak için oynar ve abartılı bi şekilde sevinir.. farkındaysanız sevinmek için yanına gelenleri kabul etmedi,tek başına sevindi.. Zapo'yu denizli harcadı...

CeyKun dedi ki...

Zapo bizim lisansı futbolcumuz ve bana kalırsa böyle bir sevince hakkı yok.Şimdiye kadar oynadığımız maçlarda kimse nerdeyse Zapo kadar abartılı sevinmedi.Ben zaten savaşma, mücadele etmesine birşey demiyorum.

Ama bonservisini elinde bulunduran takıma gol attıktan sonra 70-80 metre depar atıp taraftarın önüne atlayıp(tahrik edercesine), maçtan sonra da formanı atamazsın.

Ben yine aynı görüşteyim, umarım bir daha bizim formamızı giymez.