Mustafa Denizli ve Gençler




Mustafa Denizli'yi takımın yaş ortalamasını yükselttiği için eleştirenler, gençlere önem vermiyor diyenler var.

Rıdvan, Necip, İsmail Köybaşı, Erkut... Arkadan gelen Muhammet.

Zamanında Tugay'ı, Bülent'i de o sahaya sürmüştü yanlış öğrenmediysem.
Peki Mustafa Hoca neden gençlere önem vermiyor?

Batuhan'ın "bazı bazı" sorunları yüzünden mi? Asla bek olmayacak, orta sahada da yer bulamayacak Serdar Kurtuluş'un takasa verilmesi yüzünden mi? Beşiktaş'a küsmüş Aydın Karabulut yüzünden mi?

Zamanında bir gençleştirme rüzgarı da Tigana sayesinde gelmişti. Ancak Tigana haddini bilemedi. Bobo'dan Henry, Burak Yılmaz'dan Avrupa Topçusu yaratmanın yolu yoktur.

Bakalım bu rüzgardan ne çıkacak?


Görsel: Konuyla alakalı olarak Mustafa Denizli'nin gençliği.

3 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

Tigana için haddini bilemedi demek ağır bir söylem. Biz, Tigana'nın kıymetini bilemedik ifadesi ise bana göre daha doğru ve gerçekçi. Tigana kalsa idi Bobo şu an ki halinden çok daha iyi olurdu. Gelişimini sürdürürken O'nunla çalışmak muhakkak daha fazla geliştirecekti. Tigana'nın Burak Yılmaz ısrarı ise O'nun hocalığının ne yönde ilerlediğinin kanıtı. Hangimiz Burak'ın ilk dönemde sergilediği performansdan şikayetçi olabiliriz? Uzun yıllar bize hizmet edeceğini düşünmüştük. Burak'ın gittikçe düşen performansı erkenden oldum havasına girmesidir. Bizim ülkemizin genç nesli de İstanbul takımlarına gelince bu sendromu sıklıkla yaşıyor. Ve evet berbat maçlar çıkardı; ancak Tigana ısrarını ve inancını sürdürdü. Eğer Tigana kalsa idi Serdar Kurtuluş bu takımın ön liberosu, Aydın sol kanadı, Batuhan forveti, Burak da ileriye dönük orta sahası olurdu. Bu gençleri gerçekten verimli kullanabilirdi. (Bence)

İşin diğer tarafına bakarsak da bu çocukların disiplinsizliği ve şımarıklığı ön plana çıkıyor. Bu da kulüpte bir şeylerin ciddi anlamda eksik olduğunun göstergesi. Aşağıdan gelen ya da transfer edilen genç oyuncuyu takip etmiyoruz. Kendi başına bırakıyoruz. Aydın gerçekten çok yetenekli, uzun zamandır böylesine bir sol kanat oyuncusu görmedik (yerli) ama kendisinden tecrübeli, kariyerli adamların yapmadığını yaptı. İlk 11 garantisi istedi, idmanlardaki isteksizliğini sürekli hale getirdi. Batuhan ile Denizli arasında geçtiği iddia edilen dialog da sanıyorum ki gerçek ve Denizli bu dialog yüzünden O'na kafayı fena takmış durumda. Yoksa Batuhan Eskişehir'de göstermiş olduğu performans ile Beşiktaş'ta kalmayı hakediyor. Geçen sene forvet hattımız zaman zaman bize sıkıntı yaşatmışken hele.

Mustafa Denizli, geçen sene genç oyuncu denedi mi? Anımsamıyorum ben, bir tek Serdar Özkan ısrarı oldu. Kendi aldırdığı Erkan Zengin'i dahi oynatmadı. Bu seneki hamleleri beni de şaşırttı. ancak bunlar bilinçli şahsi hamleleri mi, yoksa yönlendirme mi bilemiyorum. Sene içerisinde göreceğiz ne kadar arkalarında duracağını. Şu an formaya en yakın İsmail ve kısa vadede iyi işler de yapamayabilir, bu süreçte de 3 maç sonra İ. Üzülmez'i göreceksek işimiz var.

Necip ve Rıdvan'ın takıma monte edildiğini düşünemiyorum bile. Hayali dahi güzel.

Mustafa Denizli takım üzerinde bu denli özlemini çektiğimiz bir devrimi gerçekleştirecek bir hoca değil bana göre. Umarım yanılırım.

Biraz karışık oldu, kusura bakma.

Ege

Bay Kerahet dedi ki...

Ege,
öncelikle zaman ayırdığın ve bu uzun yorumu yazdığın için teşekkürler.

Tigana'yı ben de severdim ancak elindeki malzeme bence yeterli değildi. (bu yüzden haddini bilemedi dedim)

Belki iyi topçu olabilirdiler ancak olamadıysalar bu Tigana'nın suçu değil onların suçuydu. Tigana devam etseydi de bence bunlardan "çok iyi" futbolcu falan olacağı yoktu.

Aydın konusunda zaten denilecek ne varsa demişsin. Altına imzamı atarım yani. Ama takıma küstü bir kere. Gitmesi gerekecekti. Daha iyi pazarlayabilseydik iyi olacaktı.

Denizli geçen sene genç kimi deneyebilirdi ki?

Kurulu takıma gelmişti zaten. Bu seneki transferlere bakınca diyorum zaten Denizli'nin gençlere önem verdiğini.

Denizli'nin devrimi gerçekleştirebileceği konusunda ben de çok umutlu değilim. Zaten kendisi kontratını birer sene uzatarak biraz da bunun sinyalini veriyor bence. Her sene 1 sene daha uzatmaya kararlıysa bilemem tabii.

Ayrıca Denizli komplekssiz adamdır. Batuhan'ın sorunları kendisiyle, Denizli'yle değil.

batuhan ona sen gidersin ben kalırım lafını dememişir, dese bile Denizli profesyonel ve egosuyla problemleri olmayan komplekssiz, profesyonel bir hoca. Batu'yu takımda tutardı. Ancak bazı gerçekler var. Bobo ve Nobre var. nobre'ye verilen maaş ve Bobo'nun yedek kalınca bazen tribe girmesi ve tam verim alınamaması Batuhan'ın önünde engel.
Denizli takımda istemediği için değil daha çok maç yapsın hem fizik olarak hem de mental olarak lige hazır olsun diye kiralık vermiştir.

Eskişehir'den alıp Antep'e vermiş olması bile buna işarettir.

Neyse, yorumun ve vakit ayırdığın için teşekkürler.

Şairler Parkı dedi ki...

Denizli'nin rahat, komplekssiz bir adam olduğuna ben de katılıyorum. Zaten bu yönü sayesinde biz gayet sorunsuz bir sene geçirdik. Önceki senelere nazaran. Uzun zamandır olmadığı kadar iyiydi arkadaşlık ortamı. Batuhan ve Aydın'ın bu güzel ortama dahil olamayaşının sebepleri olarak hoca ile yaşamış olabilecekleri sorunlar var diye düşünüyorum. Bunu derken de salt Denizli'yi suçlamıyorum. Tabi işin aslını bilmiyoruz. Hep öyleymiş, böyleymiş diye oluyor haberler. Bunlar da gerçeği pek yansıtmıyor.

İsmail düzenli oynasın, Rıdvan öyle bir maç çıkarsın ki sağ bekten kesilmesin, bir de Necip'i monte etsin, lütfen:))

Ege