FM 2010 Beşiktaş İncelemesi 2


Oyun çıkar çıkmaz, yükleyip oynamaya başladım.2009' a göre oynanabilirliği daha güzel.İlk olarakta Beşiktaş'ı aldık tabiki.

Bay Kerahet'in yazdıklarına ek olarak:

-Nobre'ye gerek yok.Bobo, Batuhan ve Nihat üçlüsünden ikisi çift santrafor için gayet başarılı.Ama bir sağ açık bulup Holosko'yu forvette değerlendirmekte mantıklı.

-Toraman, Sivok ve Ferrari stoperde Türkiye için fazla bile iyiler.Birde 2.sezon başında kiradan dönen Zapo katılınca, gayet iyi dört tandem oluyor elimizde.Türk olarak Freiburg'dan Ömer Toprak, her ne kadar alamasamda, çok iyi özelliklere sahip.İyi iş yapar, yaşı da genç çünkü.(20)

-Tabata ve Delgado'yu beğenmedim ben açıkcası ve taktiğimi 4-2-2-2 ye çevirdim.

-2.sezon sözleşmeleri biten Deco veya Riquelme bonservissiz olarak alınabilir.

-Gökhan İnler, Nuri, Hamit, Mesut Özil, Mehmet Ekici gibi gurbetçilerden 2 tanesini alırsanız, işinizi görür.

-Rüştü, Hakan, Korcan bunlarda iş yok benim izlenimlerime göre.Bunlara ilaveten Türk olarak alınabilecek tek kaleci Standart Liege'den Sinan Bolat.Yabancı olarakta Ochoa'yı alabilirsiniz.

-Kariyerlerini Brezilya'da sürdüren Ronaldo ve Adriano ikilisinde birisini alırsanız işinize çok yarayacaktır.

-Fakat elimizdeki yabancıları paraya çevirerek göndermek gerçekten çok zor.Ben sadece Holosko'yu satmayı başardım mesela.

İlk bakışta ve oynayışta Beşiktaş ile ilgili gözüme çarpan şeyler bunlardı.Oyunun en kötü yanı, Türk futbolcuların astronomik bonservis ücretleri.Gerçi yazın ortaya atılan ve ödenen rakamları duyunca,görünce oyun gerçekçi olmuş diyoruz içimizden.

O değilde Sercan'ı da iyi yapsalarmış ya 12 finishing ile bir sezonda 30 küsür gol attı...

0 yorum: