Kalbini değil, Aklını Dinle





İsmail Köybaşı açıklama yapmış. "Beşiktaş'a uzun yıllar hizmet etmek istiyorum" falan demiş. Klasik genç oyuncu demeçleri.

Bana kalsa şu seviyede bile bir 15 yıl izlerim onu orada.

İbrahim Üzülmez'in 10 yıldır Beşiktaş'ta olduğunu düşünüyorum.
20 yaşındayım, 10-11 yaşından beri düzenli olarak maç takip ediyorum sayılır. İbrahim Üzülmez'i izleyerek geliştirdiğim "sol bek" anlayışını anca 15 yılda yıkar zaten. Gözlerimiz sol bek görmüş olur.

Ancak kendimi değil de şu an Beşiktaş'ın A takımdaki en çok sevdiğim iki futbolcusundan (Ernst-İsmail) biri olan İsmail'i ben bu ülke dışında görmek istiyorum.

İsmail Köybaşı, aklını kullan ilk fırsatta git yurtdışına. Tabii öyle ikinci sınıf Alman takımlarına falan atlama da, seviyeni yüksek tut kardeşim. Sen burada durdukça, Beşiktaşımın formasını giydikçe seni "adamdan" saymazlar. Arkadan bir kere adam kaçar "defansı zayıf, arkasından otoban döşeniyor" denir. Sen çıkarken, başkaları giydiğin siyah-beyaz formanın eteklerinden aşağı çeker seni. Tabii bu senin değil Beşiktaş'ımın ismini savunamayan spor yorumcularının, eski futbolcu-menejerlerin, buna izin veren yöneticilerin suçu.

Sen git kardeşim, biz çekeriz Üzülmez'lerin cefasını.

0 yorum: