İç Transferde Son Durum


İbrahim Üzülmez, Toraman ve Rüştü'nün ardından Uğur, Yusuf ve Hakan'la da anlaşmaya varılmış.

Kaptanların bir yere gitmesi zaten düşünülemezdi. Hele ki İbrahim Toraman'ın takımdan ayrılması, Beşiktaş'ımızı savunma rotasyonunda baya bir sıkıntıya sokardı. Onun oynamadığı maçlarda takımın ruhunun yarısının olmadığını düşünüyorum. İbrahim Üzülmez ise zaten 10 yıldan fazladır bizimle ve kim gelirse gelsin kesmeyi beceremedi. Kaptan sağolsun her geçen sezon, bir başka deyişle yaşlandıkça daha da iyi oynamaya başladı. Onun bu performansıyla İsmail 'in oynamasını zorlaşıyor.

Rüştü ise büyük bir fedakarlık yaparak; hem ücretini 1.5 milyon euro'dan, 1.5 TL' ye çekmiş, hem de Necip'in ücretine iyileştirme yapılmasını istemiş. Bu asil davranışından dolayı tebrik ediyorum Rüştü'yü ve şimdiye kadar yazdığım ve söylediğim tüm ters yorumlar için de özür diliyorum.

Uğur ve Yusuf'la ise niye ve hangi şartlarda anlaşma yapıldığını anlamadım açıkcası. Yusuf artık fiziksel açıdan iyice çökmüş durumda ve 30 dakikadan fazla performans göstermesi çok zor gibime geliyor. Uğur'un ise Beşiktaş'ımızda oynayacak kapasitede olmadığını düşünüyorum. Aynı zamanda A2 takımdan yükselen genç yeteneğimiz Necip'in oynamasını da zorlaştırabilir bu karar.

Hakan Arıkan' da çok güvendiğim bir kaleci ve Rüştü'nün ardından onunda kalmasının bizim için önemli olduğunu düşünüyorum.

Yeni sözleşmelerin Beşiktaşımıza hayırlı olması dileğiyle... Nice şampiyonluklara...

0 yorum: