Beşiktaş 2-0 Antalyaspor





Antalya'nın iki sezondur şansı tutmuyor bize karşı. Üstüne bir galibiyet daha ekledik. İBB maçı moralleri bozmuştu, hazırlık maçları dahil maç kazanamamıştık; ölü toprağını attık üstümüzdeki. Maçı genel olarak incelemeye gerek yok. Her yerde inceleniyor zaten. Futbolcu futbolcu inelim.

En geriden başlayalım:

Erhan, Sivok, Ferrari, Deli: Deli'yi görünce korktum, İsmail'den formayı alır da bu sezon da forma onda kalırsa üzüleceğim vallahi. O kadar senedir aynı adamı görmekten sıkıldım artık. Kaptanlığı almış gerçi; yakışır! Erhan geldiğinden beri en iyi maçını çıkarttı, ama yetersiz adam. Ekrem rahatça kesecektir onu. Gerçi ben Bir de Rıdvan'ı bekliyorum. Genç Millî takımda çok beğenmiştim onu. Teknik kapasitesi de yüksek adam Rıdvan, Avrupa standartlarına yetişir zamanla. Ferrari-Sivok birbirine alışmaya başladı. Hele Ferrari'nin bir kafa topu kesişi vardı ki maçın kazaya dönüşmesini büyük ölçüde engelledi. İlerleyen zamanlara umut verdi. Sivok bildiğimiz gibi.

Fink-Ernst-Tello: Alman ikili her zamanki gibi. Ernst sağlam durmaya devam ediyor, Fink ataklara oldukça güzel katıldı. Önlerine gelecek "oranın oyuncusu" daha da rahatlatır onları. Tello oranın adama "tam" değil. Bazen geç kalıyor top çıkartırken, tehlike yaratıyor.

Bobo-Nobre-Nihat: "Elinde Batuhan ayarında adamı olan takımın Nobre'ye bu parayı vermesi futbol kurallarına aykırıdır!" diyorum ve son olarak: Beşiktaş'a yararlı bir futbolcu olabilir ama o kadar da değil! Bobo solda arkasında daha iyi bir bek olsa belki; ama kanatta top eziyor. Bazen içeri etkili girebilecek ama desteksiz kalıyor. Israr edilirse oraya oturacak gibi. "(?)" Nihat... Ahh ah, özlemişiz onu Şeref Bey'in çimlerinde. Etkili ataklar gösterdi bazen. Bir de asist yaptı. Zamanla %100 Nihat çok can yakar.

Holosko: Bu takımda ilk 11 oynaması gereken futbolcu. Hocanın takdiridir saygı duyarız, o da saygı duyuyor. Güzel olan da o; profesyonel adam. Mütevazi hem de gösterişli bir havası var. Seviyoruz Holosko'yu.

Son olarak;

Türk Kızılay'ı yakışmış formamıza. Ayrıca bu formayı beğenmemiştim ancak ısındım gittikçe; alacağım forma budur!

Şeref Bey Stadı, Mehmet Işıklar Kapalı Tribünü resmi olarak olmasa da açılmıştır, hayırlı olsun!

0 yorum: