Yuvaya Dönüş | İbrahim Kaş





Bu transferin ardından Beşiktaş'la aranda bir kırgınlık oluştuğunu düşünüyor musun? Çünkü senden bonservis bedeli alamadılar.


Belki kırgınlıklar olabilir ama futbolda böyle şeyler var. Ben genç bir oyuncuyum ve bu noktaya gelmeden önce Beşiktaş bana imza attırabilirdi. Böyle bir şey olmayınca ben de önüme çıkan fırsatı değerlendirdim.

-Röportajın Tamamı Burada-

Kimsenin bu adama kızma hakkı olduğunu düşünmüyorum. Bazi yerlerde abartılı yorumlar olduğunu görüyorum. Bu adamın üstünde Beşiktaş forması görürsem kombinemi kırarım diyen bile var!

Transfer gerçekleşirse "hayırlı olsun" der maçları bekleriz. Para konusunu da oldukça merak ediyorum, bakalım yönetim bir bomba daha patlatacak mı?

Not: Ben bu yazıyı yazarken transfer gerçekleşti. E hayırlı olsun o zaman.

0 yorum: