GELECEĞİMİZ 1-0 Bursaspor



İlk defa izleme fırsatı bulduk geleceğimizi. Öncelikle hepsini kutluyorum mücadelelerinden dolayı.

Maçla ilgili dikkatimi çekenler ise 11 numaralı- Erkan sanırım- oyuncumuzun, Ali Kuçikle birlikte hücuma etkileri. İkiside kolay adam eksiltebiliyorlar. Erkan ilk yarı solda, ikinci yarıda sağda bana kalırsa iyi işler yaptı. Adam eksiltti, çizgiye indi, orta yaptı. kısacası bi' kanat oyuncusundan ne bekleniyorsa hepsini gerçekleştirdi. ayrıca fiziği, iki ayağını da iyi kullanması ve yere sağlam basması da artıları. Boşuna Aston villa ve Ajax istemiyor bu çocuğu yani, görmüş olduk. A takıma en yakın isim olarak onu gördüm.

Defans oyuncularımızda oldukça başarılıydı. Atınç hiç bi' kafa topunu vurdurmadı. Yanında oynayan 5 numara- Furkan galiba- ile iyi bi' ikili oluşturdular. Beklerimizde hücuma çıkışlarıyla göz doldurdu.

Orta sahada oynayan oyuncularımızda gerçekten çok iyi mücadele ettiler. Oyunun her iki tarafını oynamaları onlar için bi' artı bana kalırsa. Onur sezonun genelinde sakat olması nedeniyle istenileni veremedi gibi ama kumaşı olan bi' oyuncu.

Korcan A2 takımda yeniden özgüvenini bulmuş, Batuhan da Ulvi hocanın gelişiyle biraz toparlanmış gibi. Kilosu beklenen seviyeye inmiş.

Açıkcası ben oynanan futbolu ve oyuncularımızın performansını çok beğendim. Belki biraz duygusal bakıyorum ama neyse :) Maşallah diyelim hepsine, en kısa zamanda A takımda izleriz inşallah bi' çoğunu.

0 yorum: