Adam Olacak Çocuk




Old Trafford’da oynayacak olman seni heyecanlandırıyor mu?

Her futbolcu orada oynamak ister ama Old Trafford’da oynayacağım diye öyle aman aman bir heyecan yapmıyor. Zaten tarzım öyle değil benim. Orada Türkiye’yi temsil etmek beni heyecanlandırıyor sadece.

G. Antepspor maçında rakip takımın yedek kulübesinden su içince “Kendisi Beşiktaş’ta aklı Gaziantep’de” diye yorumlandı. Ne söylemek istersin bu durumla ilgili?

Bu konu beni çok sinirlendirmişti. Ben Gaziantepspor’dayken çok kez de Beşiktaş yedek kulübesinden su içtim. Böyle söyleyenler bunu nasıl yorumlayacak acaba. Bana onlar daha yakındı ve o taraftan istedim suyu, ayrıca istesem nolur. Bu zaten her maçta olan bir şey. O maç 0-0 değil de 1-0 galibiyetimizle bitseydi böyle bir şey konuşulmayacaktı bile ama maalesef burada bu böyle.

Beşiktaş’ın ve milli takımın 10 yıllık sol bek yükünü çekeceğin söyleniyor. Bu seni nasıl etkiliyor, baskı altına mı alıyor, yoksa özgüvenini mi arttırıyor?

Bu tabii ki özgüvenimi arttırıyor, hiç baskı altına almıyor beni.


Yıllar sonra takımda değerlenmesi bu kadar muhtemel "bek gibi bek". Hayrını görürüz inşallah. Düşünmek lazım yaşını, kendini geliştireceği yılları... Sol kanattan duyacağı her küfürün üstünde yaratacağı etkiyi...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

açıkçası bu çocuğa güvenim benim de var(çocuk diyorum da 1 yaş büyüğüm en fazla ama bu yaşta biri Türk futbolunda oynasın görülmüş şey değil) bu duruşu başlıkta belirtildiği gibi "adam olacak çocuk" olduğunu gösteriyor. inşallah daha önce bahsettiğim gibi o güçsüzlüğünü aşar kazanan kendisi, Beşiktaş ve Türk futbolu olacaktır

SirEvo dedi ki...

Bence İsmail bek falan değil. Bek dediğin oyuncuda defansif özellik olur. İsmail'de böyle bir özellik yok. Herkes elini kolunu sallayarak geçiyor. Bu arkadaşta çok iyi bir yetenek var ve hızı da gayet iyi. Ben t. direktör olsam direk sol açık oynatırım. Bobo'nun oynayacağı sol açıktan yüz kat daha iyi sol açık oynayacağı kesin. :)