Forza HaberTürk!



Bu bizim şampiyonluk yoluna ilk girdiğimiz zamanlar. HaberTürk'ün de taze gazetecilik zamanları. O günlerde medyada Beşiktaş'a en çok yakın duran gazeteydi. Taraftar benimsedi gazeteyi falan. Ancak sonra transfer dönemi falan derken bir anda "değnek" değdi (!) de değişti HaberTürk.

Gerçi ilk zamanlar Forza'da HaberTurk'u öven başlıklar açılıyordu. Aynı anda ısrarla bazı kişiler benim gibi "Bütün basın tıraş, Forza Beşiktaş" diyordur diye düşünüp başlık açmıştım öyle; anında çöpe gitmişti. Sağlık olsun.

Beşiktaş'a öyle bir yakınlar ki artık günlerdir Beşiktaş'ın Tabata transferine tam sayfa ayırıyorlar. Tamam, araştırmak haklarıdır ancak neden sözkonusu Beşiktaş olunca bu hassasiyet? Herkese bu kadar hassas olmamak neden?

Araştırın, işini layıkıyla yapın; ama herkese yapın. Aziz Yıldırım'ın, Adnan Polat'ın yönetimlerine bir şey derseniz tirajınız mı düşer? Yok canım yok, işini yapıyorlar sadece. (!)

Neyse... zaten logolarında "Türk" değil de "Turk" yazıyor diye kıldım, iyice kıl oldum. Oysa başlarda sevmiştik kendisini, ama şimdi benim için HaberTürk bitmiştir.

Zaten futbol blogları varken spor gazetesi okuyup da vaktimi harcayamam. Afedersiniz tuvalete bile götürmem o gazeteyi!

0 yorum: