Cisse Olamayanlar




Kendisine ayar olmak için bir değil; bin tane sebep bulabiliriz aslında.

Garip şutları, şutlardan sonra pişkin pişkin tavırları, hatalı pasları...

Zamanında onu övenler, onu sevenlere bile gıcık olmuştum. "Sahaya Cisse'yi koyarım, ardından 10 adam yerleştiririm"lere varan yorumlar falan.

Olsun, inatla ayar olurdum adama. Daha sonra Ernst'in gelişiyle "sihirli değnek" teması oldu kendisine, desek yanlış olur. Sistemde doğru yerini buldu. Biz yıllarca Cisse'den bekledik ki Ernst olsun. Ernst'in gelişiyle anladık ki Cisse Cisse'dir, Ernst de Ernst. "İyi yer tutuyormuş" geyiklerine de girmek istemiyorum ama öyleymiş sanki. Garip bir şeyler olmuştu işte.

Şimdi Ekrem'in, İnceman'ın, hatta Tabata'nın "Cisse" olmasını bekliyoruz. Toraman iyileşsin onu da bekleriz büyük ihtimal orta sahada Cisse olsun diye, hatta Kaş'ı bile oraya çekebilir Hoca. Belki Tayfur Kaptan yedek kulubesinden girer de "Cisse" olur bize. E bi' Cisse lazım...

Ama bi' dakika ya, bize "Cisse Olsun" diye Fink alınmamış mıydı? Sahi Mustafa Hoca'nın isteğiyle alınan Fink var. Nesini beğenmedi de kesti Fink'i anlamadım ben. Fenerbahçe ve İBB maçlarıyla aslında iyi bir açılış yapmıştı. Devre arasında Delgado gelince Fink yollanırsa yazık olur, daha çok "Cisse" ararız takıma.

"Kör ölür, badem gözlü olur" herhalde bizim durum, adam bizden gidince değere bindi. Zan da bizden gidince memleketin en iyi stoperi oluverdi. Anlamak zor.

0 yorum: