Eldeki Oyunculardan Beşiktaş Kadroları #2





Henüz Tabata gelmeden uzun uzadıya yazmıştım oyuncuları. (O Yazı Burada) O günden sonra bazı değişimler oldu tabii. Artık Hoca'nın takımın iskeletini oluşturması ve bozmaması lazım.

1- Sivok-Ferrari bozulmamalı.

2- Ernst-Fink bozulmamalı.

3- Tello mükemmel bir sol kanat, ortasahada Tabata varken Tello'yu soldan çekmek kantıksız.

4- İbrahim Kaş stoperdir, sağ bek değil. İlgililere duyurulur.

5- Sağ bekte Ekrem ya da Rıdvan oynamalı. Ancak form tutmuş bir Toraman en iyisidir bence. Tabii ileride oynayan yabancı sayısı arttırılmak istenirse Sivok kesilir, yerine Toraman stopere.

6- Sağ kanat/forvet problem. Bir yanda performansında çıkış gösteren ve yedek kulübesinde ölüme terkedilmemesi gereken Özkan, bir yanda dünya yıldızı Nihat, bir yanda Holosko. Form durumlarına göre en iyi tercih yapılmalıdır. 1- Nihat, 2- Holosko, 3- Serdar derim ben. (Bi' Erkan Zengin vardı... sahiden ona n'oldu?!)

7- Santrafor bu takımda tartışmasız Batuhan'dır. Pozisyon katili Nobre, aklı bir karış havada Bobo varken Batuhan gibi bir makine bulunamaz. Hem yerli, hem de bizden biri. Forza Batugol yani! Sakatlıgı geçene ve kendisi form tutana kadar bekleyeceğiz.

8- Kale konusu biraz karışık. Ne Hakan, ne Rüştü tam güven vermiyor. Ben Hakan'dan yana kullanırdım tercihimi. Rüştü'nün futbol hayatı bitmiş sanki, son turları atıyor.

2 yorum:

Gökhan dedi ki...

düşüncelerinin çoğuna katılmakla beraber nobre ye sanki biraz haksızlık yapıyorsun gibi geliyor bana,tabi benim aşırı nobre sempatimden bana böyle geliyor da olabilir.ben de aklımdaki kadroyu yazayım;
hakan
toraman-sivok-ferrari-ismail
fink-ernst
s.özkan-tabata-tello
nobre

s.özkan ın bu şekilde devam etmesi halinde 11de oynaması gerekir bence,yok yine eskisi gibi olacaksa form tuttuğu an kendisi için çok uygun olmasa da nihat orada olmalı derim.
kolay maçlarda da inönü de toraman yerine sag bekte ofansif yonu daha kuvvetlı olan ekrem ya da rıdvan olabilir.gerekirse dediğin gibi yabancı kontenjanına yer acmak için sivok yerine toraman stopere kaydırılabilir.

batuhan a gelince de ben hemen 11e koyulmasını doğru bulmuyorum,tabii ki şans verilsin ve eger gecen yıl eskişehir de oynayabildiği gibi oynarsa sürekli oynasın ama bence şu an için takımın değişmez santrforu olmayı hakedecek bir şey yapmadı batuhan,en azından kendisini beşiktaş ta da kanıtlaması lazım,o zamana kadar da nobre yi en iyi şekilde kullanmalıyız.

Bay Kerahet dedi ki...

s. özkan böyle oynamaya devam etsin kadrodaki 1. adam olur. Zaten bunu belirttim ama form durumlarına bakmak gerekir. Formda bi' Tello ve Nihat varken kanatlarda öncelik onlarda olur gibi geliyor.

Nobre iyidir savaşır falan ancak Nobre'nin formu da arkasındaki oyunculara bağlı oluyor hep. (Fener'de Alex nasıl besliyordu onu hatırlarsın) Maç içinde tek başına bir şeyler yaratamıyor. Bobo o yüzden bir adım önde bence. Kendi başına yapabildiği daha çok şey var. (aklı başında olduğu sürece tabii)

Ancak yine de düzenli oynayan bir Batuhan bu ligin en sağlam santraforu olur.