Hazırlık Maçının Ardından



Maçı stadda seyredemediğimi söyleyeyim baştan. Gece BJK TV'de tekrarını izleyecektim ancak hayal kırıklığına uğradım. Stadın yarısı aydınlık, yarısı gölge olunca kameranın ayarıyla oynanıyor sürekli.Ona takılmaktan maça bakamadım. Tabata'nın golüne kadar seyrettim ki zaten sahada oynanan futbol da pek izlenecek gibi değildi. 4-6-0 işkence gibi bir şeydi, en uçra Ekrem falan.

İkinci yarının da son dakikalarına rastgeldim. Bu Onur gerçekten iyi olacak gibi. Ayrıca Ferrari bir pozisyonda yanılmıyorsam Deniz Yılmaz isimli oyuncunun boğaza sarıldı. Aman diyeyim Ferrari, o formayla gerginlik çıkartırsan "pis herif, saldırgan, çirkef" ilan edilirsin. He, formanda başka bir renk olsa "sinirli çocuk, yazık" falan der sempatine karışmazlar! Zamanla tanırsın sen de ülkeyi. "Beşiktaşlı olmak biraz da acı çekmektir" ne de olsa!...

Maç hakkında yazı için tavsiyem Şairler Parkı blogundan Marmara'nın yazısı.Yerinde izlemiş maçı zannediyorsam, bize söz düşmüyor yani. (:

0 yorum: